Forum MELINA RPG Strona Główna


Bania u Cygana... yyyy znaczy Eflika :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 9:38, 23 Lut 2011    Temat postu:

2100 na armie i basta 4200 na strone
2hq ,3troops ,3fast ,2elita ,3heavy, 3 transporty moge zaminić jednego fasta za elite ale nie wiem czy warto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 10:25, 23 Lut 2011    Temat postu:

czemu nie chcesz zwiększać limitu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 10:54, 23 Lut 2011    Temat postu:

ale o co chodzi?? ma być 2100 na armię, a ja będę miał tylko 1767?? Nie przekroczyłem żadnych limitów. My z eflikiem jeszcze tylko będziemy musieli to obgadać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 16:57, 23 Lut 2011    Temat postu:

czyli masz o 70pk mniej?

to chlopaki powiedzmy ze mozecie dobrac 250 do zakladanych 4200


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 18:11, 23 Lut 2011    Temat postu:

Każdy gracz rzuca na k20 i może wynik z tabelki dać jednemu swojemu oddziałowi (umiejętność oddziału przechodzą też na indepów w tym oddziale)
1-kontraatak
2-wieczny wojownik
3-nieustraszony
4-FNP
5-fleet
6-szaleńczy atak
7-uderz i uciekaj
8-infiltracja
9-ruch przez osłone
10-infrawizja
11-odwieczny wróg
12-nieustępliwy
13-zwadowcy
14-powolni ale skuteczni
15-upór
16-łowcy czołgów
17-turbo dopalacze
18-20 przerzut

obrońcy wybierają x-bunkrów i za każdy bunkier obroniony mają 150 punktów, za każdy zdobyty bunkier przeciwnik ma 150 (BUNKRY MAJĄ ZASADY JAK POJAZDY W TYM ŻE STOJĄ W MIEJSCU, BUNKRY BEZ ZADASZENIA SĄ OPEN TOPED, MAJĄ SWOJĄ KLASĘ PANCERZA JAK I WYJŚCIA I OKIENKA STRZELECKIE)

przeciwnik wystawia się 12 cali od krawędzi (+/- format stołu eflika) obrońcy 18 cali od krawędzi, gramy misje bunker assault mission z podręcznika szymiego str:147

-pierwsza lub ostatnia tura może odbywać się po zmroku. Na początku tych tur rzucamy kością. Na 4+ jest ciemno na czas jednej tury (night fight)
-mam nadzieję że wszystkim się to spodoba ;P koniec zamieszania o to co gramy i jak

i jak eflik wspomniał każda para ma 250pkt dodatkowych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Śro 19:34, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 20:31, 23 Lut 2011    Temat postu:

ok mi to pasuje tym bardziej ,że z nudów zrobiłem 2 gówniane bunkry ,więc są już 3 typowe bunkry inne można zrobić z lego. Myśle ,że powinno być ich conajmniej 3 ale 5 lub nawet 7 to odpowiednia liczba ,chyba powinny mieć 12 pancerza z każdej strony.
Zdobycie równa się zniszczeniu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 21:01, 23 Lut 2011    Temat postu:

zdobycie = zajęcie bunkra przez piechotę/zniszczenie co do pancerza jeszcze to możemy omówić ale więcej jak 12 nie powinny mieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 8:41, 25 Lut 2011    Temat postu:

No to urodziło mi sie pare pytań...

1) bunkier daje cover 3+ tak?? a czy teh marin moze go podnieci czy 3+ juz jest nie przekraczalna granica (na zasadzie ze on jest juz upgrade za bunkier i upgrade na teh marina nie moze sie nakladac na to??)

2) wychodzimy z 1 krawedzi czy z 3 jak bylo wczesniej ustalone??

3) zgaduje ze my nie mamy po swojej stronie bunktów??

4) mam makiete czegos w rodzaju pozostalosci z fabryki (stare pudelka po telefonach) ale nie wiem czy nie sa troche za równe ;] do tego ofc nie wiem czym i na jaki kolor je machnać (są koloru wytłoczek takich do jajak)

5) WAAAAAGGG !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 16:24, 25 Lut 2011    Temat postu:

[quote="Eflik"]

Eflik napisał:
1) bunkier daje cover 3+ tak?? a czy teh marin moze go podnieci czy 3+ juz jest nie przekraczalna granica (na zasadzie ze on jest juz upgrade za bunkier i upgrade na teh marina nie moze sie nakladac na to??)


Myślałem nad tym i stwierdziłem że są dwie drogi do rozwiązania tego zagadnienia:
a)możemy grać na zasadach coverów i wtedy wygląda to tak
-bunkry mają z buta covera 3+(podręcznik główny str 21 tabelka -fortyfikacje)
-techmarines może zwiększyć covera do 2+
-budynki wtedy nie są zniszczalne
-niektóre bronie o odpowiedniej właściwości zdejmują covera (artyleryjska czy specjalne)
-można do nich wejść z każdej strony
b)lub zagramy na zasadach że wybrane budynki działają jak na zasadach z podręcznika str 77-81:
-budynki (nasze bunkry) nie mają covera za to mają pancerz z każdej strony (ile to jeszcze uzgodnimy)
-bunkry z "parapetem" czyli tam gdzie figurki stoją na dachu są jak pojazdy open-toped (+1 do tabelki zniszczenia)
-bunkry te można zniszczyć (wrak i wybuch działa normalnie, możemy założyć że bunkier który stał się wrakiem to teren niebezpieczny i trudny)
-w przypadku walki wręcz budynki są trafiane ałtomatycznie
-wyniki: załoga ogłuszona, pojazd unieruchomiony, broń zniszczona, traktowane są jako załoga ogłuszona- czyli nie szczela, ale może wyjść.
-do bunkra może wejść jeden oddział, tylko przez wejście, z jednego okienka strzeleckiego korzystają dwie figurki,
-do bunkra nie wjedzie pojazd a na parapecie nie mogą lądować inne oddziały.
-specjalne zasady flamerów (str 80)

Ja osobiście uważam że ciekawsza jest druga opcja ale możemy jeszcze na ten temat porozmawiać.

Eflik napisał:
2) wychodzimy z 1 krawedzi czy z 3 jak bylo wczesniej ustalone??


Z jednej krawędzi chyba że zasady specjalne oddziału pozwalają inaczej

Eflik napisał:
3) zgaduje ze my nie mamy po swojej stronie bunktów??


możemy na ten temat jeszcze pogadać (Mi to obojętne bunkry mają swoje plusy ale wiele minusów)

Eflik napisał:
4) mam makiete czegos w rodzaju pozostalosci z fabryki (stare pudelka po telefonach) ale nie wiem czy nie sa troche za równe ;] do tego ofc nie wiem czym i na jaki kolor je machnać (są koloru wytłoczek takich do jajak)


Super jak dla mnie może być będzie naprawdę gęsto od różnych zabudowań.

Eflik napisał:
5) WAAAAAGGG !!!


Zjemy wasze wag na śniadanie a potem jeszcze po was posprzątamy ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 16:55, 25 Lut 2011    Temat postu:

nie zrozumiales mnie z tym coverem.
chodzi o to czy odzial w srodku bunkra ma cover 3+ (jak to w bunkrach) i czy na to mozna nalozyc te -1 z tech marina

bo budynek nie moze miec covera (no chyba ze go nie widać ale to tak jak pojazd 4+)

Co do efktów zniszczenia to tak jak w 2 czesci

jeszcze pytanie co do pancerza bo podrecznik mowi 14... gabi pisał 12... no sprawa do dogadania.. no i pytanie nastepne czy bedzie mozna nizszczyc inne budynki i przeszkody terenowe czy np tylko bunkry (co daja takie duze cover 3+)

pozatym czytajac dzis podrecznik stwierdzilem ze my lekko inaczej gralismy bo wedluk podrecznika np nie mozna szarrzowac odzialu w budynku... no chyba ze my zawsze mamy ruiny (a chyba tak jest) to luz tylko ze ruiny nie mozna juz niszczyc Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 17:03, 25 Lut 2011    Temat postu:

zrozumiałem z tym coverem techmarin zawsze może zwiększyć covera ruinom/budynkom, jedynie nie może zwiększyć czegoś co zostało zwiększone przez innego techmarina...

zgadzam się budynek nie może mieć covera 3+, ale ruina bunkra już tak tyle że nie jest już w tedy budynkiem i zasady z pancerzem nie ma.

ogólnie nieda się niszczyć coverów - da się zmiejszyć covera za specjalane zasady oddziału który do niego szczela

zawsze graliśmy że wszystkie budynki na stole to ruiny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 20:30, 25 Lut 2011    Temat postu:

Total: 1847 punktów na jutro i to już jest końcowy wynik Smile Podliczyłem wszystko. Dodałem nawet drobną niespodziankę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 20:45, 25 Lut 2011    Temat postu:

yea lubię niespodzianki xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 23:18, 25 Lut 2011    Temat postu:

Szymi napisał:
Total: 1847 punktów na jutro i to już jest końcowy wynik Smile Podliczyłem wszystko. Dodałem nawet drobną niespodziankę Very Happy


moje to 2679

to razem daje 4526

czyli 326 punktów wiecej ;] niż planowane

BEDZIE BITWA !!! Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eflik dnia Pią 23:28, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 9:09, 26 Lut 2011    Temat postu:

gabi reasumując ty masz 2400, ja mam 2040... 4440- zostaje 106pkt... wywalimy coś za 10pkt i masz comman squad, albo ja mam np kapelana... command squad lepszy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin