Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:38, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
2100 na armie i basta 4200 na strone
2hq ,3troops ,3fast ,2elita ,3heavy, 3 transporty moge zaminić jednego fasta za elite ale nie wiem czy warto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:25, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
czemu nie chcesz zwiększać limitu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:54, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ale o co chodzi?? ma być 2100 na armię, a ja będę miał tylko 1767?? Nie przekroczyłem żadnych limitów. My z eflikiem jeszcze tylko będziemy musieli to obgadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eflik
oddany sługa imperatora
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:57, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
czyli masz o 70pk mniej?
to chlopaki powiedzmy ze mozecie dobrac 250 do zakladanych 4200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:11, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Każdy gracz rzuca na k20 i może wynik z tabelki dać jednemu swojemu oddziałowi (umiejętność oddziału przechodzą też na indepów w tym oddziale)
1-kontraatak
2-wieczny wojownik
3-nieustraszony
4-FNP
5-fleet
6-szaleńczy atak
7-uderz i uciekaj
8-infiltracja
9-ruch przez osłone
10-infrawizja
11-odwieczny wróg
12-nieustępliwy
13-zwadowcy
14-powolni ale skuteczni
15-upór
16-łowcy czołgów
17-turbo dopalacze
18-20 przerzut
obrońcy wybierają x-bunkrów i za każdy bunkier obroniony mają 150 punktów, za każdy zdobyty bunkier przeciwnik ma 150 (BUNKRY MAJĄ ZASADY JAK POJAZDY W TYM ŻE STOJĄ W MIEJSCU, BUNKRY BEZ ZADASZENIA SĄ OPEN TOPED, MAJĄ SWOJĄ KLASĘ PANCERZA JAK I WYJŚCIA I OKIENKA STRZELECKIE)
przeciwnik wystawia się 12 cali od krawędzi (+/- format stołu eflika) obrońcy 18 cali od krawędzi, gramy misje bunker assault mission z podręcznika szymiego str:147
-pierwsza lub ostatnia tura może odbywać się po zmroku. Na początku tych tur rzucamy kością. Na 4+ jest ciemno na czas jednej tury (night fight)
-mam nadzieję że wszystkim się to spodoba ;P koniec zamieszania o to co gramy i jak
i jak eflik wspomniał każda para ma 250pkt dodatkowych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Śro 19:34, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:31, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ok mi to pasuje tym bardziej ,że z nudów zrobiłem 2 gówniane bunkry ,więc są już 3 typowe bunkry inne można zrobić z lego. Myśle ,że powinno być ich conajmniej 3 ale 5 lub nawet 7 to odpowiednia liczba ,chyba powinny mieć 12 pancerza z każdej strony.
Zdobycie równa się zniszczeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:01, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zdobycie = zajęcie bunkra przez piechotę/zniszczenie co do pancerza jeszcze to możemy omówić ale więcej jak 12 nie powinny mieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eflik
oddany sługa imperatora
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:41, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No to urodziło mi sie pare pytań...
1) bunkier daje cover 3+ tak?? a czy teh marin moze go podnieci czy 3+ juz jest nie przekraczalna granica (na zasadzie ze on jest juz upgrade za bunkier i upgrade na teh marina nie moze sie nakladac na to??)
2) wychodzimy z 1 krawedzi czy z 3 jak bylo wczesniej ustalone??
3) zgaduje ze my nie mamy po swojej stronie bunktów??
4) mam makiete czegos w rodzaju pozostalosci z fabryki (stare pudelka po telefonach) ale nie wiem czy nie sa troche za równe ;] do tego ofc nie wiem czym i na jaki kolor je machnać (są koloru wytłoczek takich do jajak)
5) WAAAAAGGG !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:24, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[quote="Eflik"]
Eflik napisał: |
1) bunkier daje cover 3+ tak?? a czy teh marin moze go podnieci czy 3+ juz jest nie przekraczalna granica (na zasadzie ze on jest juz upgrade za bunkier i upgrade na teh marina nie moze sie nakladac na to??) |
Myślałem nad tym i stwierdziłem że są dwie drogi do rozwiązania tego zagadnienia:
a)możemy grać na zasadach coverów i wtedy wygląda to tak
-bunkry mają z buta covera 3+(podręcznik główny str 21 tabelka -fortyfikacje)
-techmarines może zwiększyć covera do 2+
-budynki wtedy nie są zniszczalne
-niektóre bronie o odpowiedniej właściwości zdejmują covera (artyleryjska czy specjalne)
-można do nich wejść z każdej strony
b)lub zagramy na zasadach że wybrane budynki działają jak na zasadach z podręcznika str 77-81:
-budynki (nasze bunkry) nie mają covera za to mają pancerz z każdej strony (ile to jeszcze uzgodnimy)
-bunkry z "parapetem" czyli tam gdzie figurki stoją na dachu są jak pojazdy open-toped (+1 do tabelki zniszczenia)
-bunkry te można zniszczyć (wrak i wybuch działa normalnie, możemy założyć że bunkier który stał się wrakiem to teren niebezpieczny i trudny)
-w przypadku walki wręcz budynki są trafiane ałtomatycznie
-wyniki: załoga ogłuszona, pojazd unieruchomiony, broń zniszczona, traktowane są jako załoga ogłuszona- czyli nie szczela, ale może wyjść.
-do bunkra może wejść jeden oddział, tylko przez wejście, z jednego okienka strzeleckiego korzystają dwie figurki,
-do bunkra nie wjedzie pojazd a na parapecie nie mogą lądować inne oddziały.
-specjalne zasady flamerów (str 80)
Ja osobiście uważam że ciekawsza jest druga opcja ale możemy jeszcze na ten temat porozmawiać.
Eflik napisał: |
2) wychodzimy z 1 krawedzi czy z 3 jak bylo wczesniej ustalone?? |
Z jednej krawędzi chyba że zasady specjalne oddziału pozwalają inaczej
Eflik napisał: |
3) zgaduje ze my nie mamy po swojej stronie bunktów?? |
możemy na ten temat jeszcze pogadać (Mi to obojętne bunkry mają swoje plusy ale wiele minusów)
Eflik napisał: |
4) mam makiete czegos w rodzaju pozostalosci z fabryki (stare pudelka po telefonach) ale nie wiem czy nie sa troche za równe ;] do tego ofc nie wiem czym i na jaki kolor je machnać (są koloru wytłoczek takich do jajak) |
Super jak dla mnie może być będzie naprawdę gęsto od różnych zabudowań.
Eflik napisał: |
5) WAAAAAGGG !!! |
Zjemy wasze wag na śniadanie a potem jeszcze po was posprzątamy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eflik
oddany sługa imperatora
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:55, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nie zrozumiales mnie z tym coverem.
chodzi o to czy odzial w srodku bunkra ma cover 3+ (jak to w bunkrach) i czy na to mozna nalozyc te -1 z tech marina
bo budynek nie moze miec covera (no chyba ze go nie widać ale to tak jak pojazd 4+)
Co do efktów zniszczenia to tak jak w 2 czesci
jeszcze pytanie co do pancerza bo podrecznik mowi 14... gabi pisał 12... no sprawa do dogadania.. no i pytanie nastepne czy bedzie mozna nizszczyc inne budynki i przeszkody terenowe czy np tylko bunkry (co daja takie duze cover 3+)
pozatym czytajac dzis podrecznik stwierdzilem ze my lekko inaczej gralismy bo wedluk podrecznika np nie mozna szarrzowac odzialu w budynku... no chyba ze my zawsze mamy ruiny (a chyba tak jest) to luz tylko ze ruiny nie mozna juz niszczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:03, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
zrozumiałem z tym coverem techmarin zawsze może zwiększyć covera ruinom/budynkom, jedynie nie może zwiększyć czegoś co zostało zwiększone przez innego techmarina...
zgadzam się budynek nie może mieć covera 3+, ale ruina bunkra już tak tyle że nie jest już w tedy budynkiem i zasady z pancerzem nie ma.
ogólnie nieda się niszczyć coverów - da się zmiejszyć covera za specjalane zasady oddziału który do niego szczela
zawsze graliśmy że wszystkie budynki na stole to ruiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:30, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Total: 1847 punktów na jutro i to już jest końcowy wynik Podliczyłem wszystko. Dodałem nawet drobną niespodziankę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:45, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
yea lubię niespodzianki xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Eflik
oddany sługa imperatora
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:18, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Szymi napisał: |
Total: 1847 punktów na jutro i to już jest końcowy wynik Podliczyłem wszystko. Dodałem nawet drobną niespodziankę |
moje to 2679
to razem daje 4526
czyli 326 punktów wiecej ;] niż planowane
BEDZIE BITWA !!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eflik dnia Pią 23:28, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:09, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gabi reasumując ty masz 2400, ja mam 2040... 4440- zostaje 106pkt... wywalimy coś za 10pkt i masz comman squad, albo ja mam np kapelana... command squad lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|