Forum MELINA RPG Strona Główna


Bania u Cygana... yyyy znaczy Eflika :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 17:06, 20 Lut 2011    Temat postu:

czyli 1835 a potem jeszcze 500 dodatkowych na stronę? pasuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 20:50, 20 Lut 2011    Temat postu:

proponuje 1835 na osobę + 530 na stronę (Eflik Gabi i Ja jak by co możemy wystawić więcej jedydnie) to będzie 4200pkt na każdą stronę

Jakie party? jak bym miał grać z szymim w parzę wolałbym wiedzieć teraz ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Nie 20:53, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 19:58, 21 Lut 2011    Temat postu:

Czyli z tego co zrozumialem mam sie wystawic na 2365...

Niestety co do wyboru par musze sie zgodzić z Gabim troche dziwnie jakby rozdzielac Marins choc bardzo mnie boli tander frajer x2

Co do misji nie mam zadnych wymagań proponuje by To pozostawić Szymiemu+Gabiemu (Michal itak zagra na tym co bedzie, a ja hetnie zobacze ciekawa misje)

Przypomnieć też bym chciał że stół jest troche wiekrzy niż standardowy wychodzi on mniej wiecej 60 cali na 60 cali (+- 5cali) warto to tez uwzglednic w misji czy strefach wystawienia

szkoda że nie bedzie nas wiecej ale dobrze że 4 już jest
Jeszcze chcialbym sie dowiedzieć jak wyglada sprawa Artura i Filipa
Bo ja bym chetnie zobaczyl nowe armie i ich graczy ale sie zaczynam zastanawiac czy to dobry pomysł podczas takiej dość duzej bitwy

przypominam ze początek planowany jest 12i prawie żę bez ograniczeń

no i ofc jak ktos ma jakies pytania walić zmiało Cool

DOpisane:

tak se pomyslałem że jak już zrobie rozpiske (spodziawam sie kolo czwartku) do dam znać ile jeszcze moge dodać punktów by na stole bylo DUŻO Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eflik dnia Pon 20:01, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 20:17, 21 Lut 2011    Temat postu:

Ok ostatnie ustalenia.
Ja gram z michałem i mamy po 2100 na armie.
Szymi z Eflikiem wasze punkty sami sobie rozdysponujcie.
Takie wystawienie będzie co prawda już ograne ale przyda mi się i michowi zgranie co do walk na pyrkonie. No i oczywiście travian wciąż oblegają eldary wraz z zaciężnymi orkami.

Szymi daj wykaz tego co wymyślisz ,może nie przeginajmy z dodatkowymi zasadami. Jednak warto byś te najleprze przemyślał. Bez min czy altylerii ale PK oczywiście ,może być ich więcej niż w standardzie. CO do więżyczek to tak sobie bo nie ma co je reprezentować ale druty kolczaste tak. Zakładamy ,że jedna strona się broni druga atakuje. Trzeba ustalić np. czy PK dają tylko PZ atakującym? i Jakie jednostki punktują. Może będą to jakieś cele do zniszczenia np. wcześniej omówione radary. Jeśli coś w ten sposób to obrońcy powinni dostawać PZ za np. zniszczenie HQ lub innych poważnych jednostek. Zaczynają atakerzy. Może być np dawn of war ,lub inna zasada z gównego podręcznika co do wychodzenia armii.
Przemyśl to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 21:23, 21 Lut 2011    Temat postu:

Eflik napisał:

DOpisane:

tak se pomyslałem że jak już zrobie rozpiske (spodziawam sie kolo czwartku) do dam znać ile jeszcze moge dodać punktów by na stole bylo DUŻO Very Happy


Nie wiem jak gabiemu Razz ale mi zostały już tylko sloty w troopsach i mogę wźiąść jednego hq i ewentualnie command squad na spokojnie wcisne jakieś 800 pkt xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 10:16, 22 Lut 2011    Temat postu:

To w końcu jaką misję wybieramy?? Robimy jakieś normalne Destroy czy może wyszukujemy coś w tym moim starym podręczniku??

Może dobrze pogadać z Arturem i Filipem trochę później. Co wy na to?? Ja też bym z chęcią ich zobaczył ale oni jeszcze nic nie wiedzą i mogą tylko popsuć klimat i jakość gry Smile

Start o 12 i pewnie długo będziemy rozstawiać miasto. Niestety skoro mamy grać długo i fajnie proponuję poustawiać beczki, skrzynie i inny badziew bo wszystko musi wyglądać zajebiście i perfekcyjnie. Nic mnie nie interesuję, że komuś to będzie przeszkadzać Razz Chciałbym też aby wszyscy (czytaj Gabi i przede wszystkim Miś) zarezerwowali sobie dużo czasu. Gra gdzie ktoś zaczyna się śpieszyć i robi wszystko aby szybko zakończyć zabawę jest głupia i irytująca.

Kolejna rzecz to ta, że wezmę statyw, kamerę i będziemy wszystko nagrywać Smile Więc ubierzcie się ładnie bo będziecie na youtubie. Plan realizacji tego filmiku jest taki:
a) wprowadzenie fabularne do bitwy
b) przedstawienie graczy + armii
c) przebieg bitwy
d0 podsumowanie/wnioski

Ja rozpiskę już mam. 2 lootasów już mam umalowanych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi dnia Wto 12:47, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 10:34, 22 Lut 2011    Temat postu:

jeśli chodzi o ekwipunek oblężniczy attackerów to:
2K6x10 to liczba punktów, które można wydać na:

a) zakłócacze 10 pkt. Urządzenie, które zakłóca działanie miny aktywowanej przez broniącego się. Mina wybuchnie tylko przy wyniku 6 na kostkach broniącego. Mine później jeszcze można odpalić w następnych turach.

b) liny i drabiny 5 pkt za model w oddziale. Można wchodzić do budynków, które są impassable terrain.

c) małe ładunki wybuchowe 5 pkt za model w oddziale. Działają jak zwykłe granaty (szarża pozostaje bez zmian).

d) duże ładunki wybuchowe 10 pkt za model w oddziale. Odpalone zostają w Shooting phase. Zasięg 6 cali. Jest to attack ordnance. Jeśli nieprzyjaciel jest trafiony dostaje K6 hitów z siłą 8 i AP 2 i coverem -2. Jest to broń jednorazowego użytku. Po tym ataku można normalnie szarżować.

e) nożyce 10 pkt za oddział. Oddział niszczy jeden segment drutu kolczastego.

f) dudniki 10 pkt. Można w to urządzenie wyposażyć jednostki z T 4 lub mniej. Działanie dudników polega na jednorazowym zakłóceniu działania wieżyczki strażniczej.

g) granaty błyskowe/dymne 2 pkt za model w oddziale. Granty tego rodzaju dają covera 5+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 10:40, 22 Lut 2011    Temat postu:

Jeśli chodzi jeszcze o misję to:

a) musimy się zastanowić i ewentualnie wybrać zasady specjalne dla każdej ze stron. Przypomnę, że pojawiły się wcześniej już jakieś sugestie.

b) musimy się zastanowić czy wybieramy jakieś bonusy z budynków, terenów.

c) czy bierzemy coś z ekwipunku z Cityfight. Jeśli tak to co?? Wieżyczek może nie być, min też. Jeszcze coś wywalamy??

d) Punkty kontrolne powinny chyba dawać Punkty zwycięstwa.

e) trzeba będzie wybrać misję. Przypuszczam, że w tym moim starym podręczniku jest taki rodzaj misji. Miś to musi zobaczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabluh
space marines



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 18:25, 22 Lut 2011    Temat postu:

Tak tak jak ustaliliśmy przez telefon.
Strona atakująca ma PZ za przejęcie PK czyli np. 3 każdy po 400 PZ rozstawione daleko od siebie po stronie obrońców. Kazdy ma być jakby osobnym frotem boju.
Strona broniąca musi zlikwidować troopsy przeciwnika i/lub HQ a PZ za te jednostki będą przydzielane w zależności od ilości tych jednostek. Tak by PZ broniących maksymalnie wynosiły 1000.
Olałbym wsumie inne zasady typu przeszkody wystawiane przez obronców czy specjalne skile. Gra musi być względnie prosta bo się pogubimy. Cele muszą być jasne a równowaga zachowana.
Powinniśmy dobrze rozstawić miasto to będzie gwarantować dobrą zabawę.
Ewentualnie można pokąbinować z rozstawianiem armi. np.
Dawn of war tylko dla obrońców.
Można też dać atakującym 2 strony stołu do wystawienia armii.
Obrońcy mogą się wystawiać np. tylko w okolicy PK.

Myśle (hahaha ale zart:P) ,że to będzie forteca któej bronią ultraki i mapka może wyglądać tak + - prawie przez cały środek będzie przebiegać szereg umocnień należaćych do obrońców , i w 3 różnych miejscach fortecy będą PK każdy umocniony ale jeden najbardziej oddalony od przeciwnej strony stołu do fortecy ,bęzie wręcz bunkrem. 3 strony stołu będą wolne i tam mogą wystawiać się atakujący. Warunek jest taki ,że przy każdej krawędzi muszą być conajmniej 2 jednostki. Atak będzie przypuszczony ze wszystkich stron praktycznie równocześnie a nie ,że my bęziemy wali wzasadzie w jedną strone.
Rozumiecie co mam na myśli? Typowa obrona twierdzy przed będą cymi wszęzie wrogami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 20:21, 22 Lut 2011    Temat postu:

tylko żeby atakujący nie byli bliżej jak 42cale od naszych broniących jednostek w pierwszej rundzie takie tam moje zastrzeżenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eflik
oddany sługa imperatora



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 20:40, 22 Lut 2011    Temat postu:

no wyszlo mi 2377 i mozliwosc dodania kolo 300 jeszcze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 23:04, 22 Lut 2011    Temat postu:

czyli 4200 na parę to o ilę możemy zwiększyć armię? o 300pkt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 8:53, 23 Lut 2011    Temat postu:

ile mamy slotów na fast attack??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 8:54, 23 Lut 2011    Temat postu:

3fast, 3elit, 3havy, 2hq, 6troops.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymi
Orczy morderca z clawem



Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 8:56, 23 Lut 2011    Temat postu:

dobra zrobiłem pewien myk i mam 1767 pkt. Może być??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Turnieje i Ustawki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin