Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:00, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No to ja z tobą i eflikiem a michu sam na 5000 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:19, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To co będziemy grać w normalnego deathmatcha?? Żadnych dodatkowych reguł itp??
Ja rozpiskę na 1700 już mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:39, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przeprosiny przyjęte, wypij następnym razem moje zdrowie ja nie alkocholowałem się od naszego wyjścia do pubu
może jestem maniakiem ;] ale ja poprostu lubię tę grę to taki subtytut space opery RPG
Rozumiem że o 12nastej będziesz dostępny i razem z szymi pojedziemy do eflika
Radek też ma thundera więc były by trzy thundery
Radek i Alek dostali zaproszenia na forum.
Alea iacta est xD czy jakoś tak zobaczymy co ma być to będzie
a co do teamów proponuje losowanie i tyle a rozpiski gotowe przed przyjazdem drukowane ;] czytelne itp itd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Sob 18:44, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:47, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli wsazyscy niech zrobią na 1700 a reszte się zobaczy. Myśle ,że na przejmowanie punktów. Ale hmm jak gramy na tyle pkt bym to urozmaicił. Co powiecie na podzielenie punktów kontrolnych(PK) na 2 rodzaje. Tak jak w downie proponuje zwykłe PK które mogą przejmować tylko troopsy i strefy czyli powiedzmy kwadraty 3na3 które mogą przejmować tylko pojazdy oraz troopsy w ilości 10 sztuk. Może chce przekąbinować ale te drugie PK były by więcej warte np. 500 PZ i powiedzmy były by tylko 2 ,walka toczyła by się o nie przede wszystkim. Ale słabsze PK też by odgrywały ważną role było by ich 5 i każdy dawał by 300 PZ.
Łącznie 2500 PZ. Walka nie była by typowym deathmeczem. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:54, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a co powiecie na jakieś dodatkowe zasady??
1700*6=10200 pkt
Może niech też Alek i Radek się wypowiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:37, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę, że może być to tak, że po jednej stronie mogą być space marines. Mogą się oni rozlokować w ufortyfikowanym terenie. Ta strona się będzie bronić i jest do tego dobrze przygotowana. Stąd np. możliwe jest wybranie:
1. strzał z orbitala
2. wszystkie jednostki mają move through cover (bo znają teren)
3. mają stubborn
Atakujący może mieć:
1. każdy oddział, nawet pojazd jest scoring unit
2. można ostrzelać umocnienia space marines po deploy phase
3. można gdzieś w dowolnym miejscu zrobić cover
Można też pomyśleć o bonusach z pewnych miejsc i znaczników. Np. miejsce skąd można wezwać orbital. Kto przejmie znacznik ten strzela
To tylko sugestia i nie musimy nic takiego robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:48, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mi się podoba ,coś więcej jak tylko napierdalana. Atakerzy powinni mieć co ture strzał z altyleri z za mapy bo ultrasi w okopach to trudny do ugryzienia przeciwnik. Zadnych terenów z orbitalami jak już to namiot medyka feel no pain na danym terenie. Odziały atakujących muszą dotrzeć np. pod radar który bronią ultraki. Np. takowy radar trzeba zniszczyć ale tylko w CC bo ma tarcze antybalistyczna. Ma 12pancerza i 2 woundy tak dla przykładu dojazd do niego nie był by taki trudny ale raczej ochrona by sprawiała problemy poukrywana w ruinach i wyjeżdzające z wąskich uliczek pojazdy tworzące przeszkode dla szarżujących na radar jednostek.
Skoro będzie 10000 pkt na planszy takie radary mogą być trzy po stronie ultraków.
Altyleria atakujących strzelała by losowo ,środek cześci stału obrońców scatter i 4k6 S 10 pp3 duży wzornik albo coś. Równierz mogły by być punkty np. wysokie dach które by pozwalały atakującemu wybrać cel i wtedy rozrzut był by standartowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:02, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Atakerzy mają w pierwszej turze np. 1 strzał z pocisków zapalających, które zmieniają dowolny teren (np miejsce z coverem) niezajęty przez żaden oddział w teren niebezpieczny. Strzał z flary, który da covera w miejscy pozbawionym covera lub zwiększy o 1 miejsce już z coverem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:16, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Obroncy mają 10 kartoników wielkości małego znacznika 5 z nich jest minami S 4 pp 4 rozstawiają przed wystawianiem się na stół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:59, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Możemy wykorzystać też zasady z cityfight dotyczące możliwości wykupienia bonusów/umocnień/dodatkowych utrudnień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:22, 19 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No to szymi masz 3 dni na przedstawienie zasad ogólnych wtedy zaczniemy dyskusje co jest dobre a co usówamy. ty szymi nie pracujesz i sie nie uczysz dlatego nie ma innego wyjscie bys ty to ogarnał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:02, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o kupno dodatków to wygląda to następująco:
A) Obrońca: należy rzucić 4K6x10. Jest to liczba pkt za które można wykupić następujące bajery:
Bunkier 50 pkt.
Wieżyczka twin-linked bolters 15 pkt; twin-linked lascannon 25 pkt. Wieżyczkę taką można ustawić na początku gry w dwojaki sposób: a) pokrywa 90 stopni z zasięgiem 24 cali b) 12 cali 360 cali. Wieżyczka taka jest automatyczna i strzela do najbliższego pojazdu (gdy lascannon) lub oddziału piechoty (jeśli bolter). Jeśli nie ma preferowanego celu strzela do najbliższego. BS 2, Armour 10.
Drut kolczasty 5 pkt za 6 cali. Ustawić przed wystawieniem wojsk. Pojazdy, latacze przelatują nad.
Tank trap 5 pkt za 6 cali. Zasady są w starym podręczniku.
Mieszaniec 10 pkt za 6 cali. Drut kolczasty + tank traps
Fortyfication 10 za 6 cali. Worki z piaskiem (weźmiemy te moje czerwone klocki). Cover 4+
Ufortyfikowany budynek 30 za 6 cali kwadratowych. Cover +1. Nie wiem czy jest sens brać to skoro będą 3 thunder fire i będą 3 podniesione covery.
Zaminowany budynek 10 za 6 cali kwadratowych. Wybrać i zapisać przed walką. Wybuch następuję w momencie zaczęcia ruchu w zaminowanych ruinach. Jeśli rzut na przejście przez trudny teren będzie dubletem następuje wybuch. Każdy model w budynku otrzymuje St 3, AP 6 bez coverów. Wybuch następuje przed ruchem. Po wybuchu gdy są ranni należy przeprowadzić pinning.
Mina aktywowana radiowo 20 pkt za jedną. Są 2 rodzaje: odłamkowa i plasma. Mina może być zdetonowana przez oddział, który został wybrany wcześniej. Wybuch w shooting phase z testem 2+. Gdy wypadnie 1 mina przepada. Dodatkowo oddział detonujący musi być nieruchomy od początku gry do czasu detonacji i znajdować się w odpowiedniej odległości. Gdy ruszy się on urządzenie detonujące zostaje porzucone i mina przepada. Szrapnel - należy być 6 cali od miny aby ją zdetonować. K6 hitów z siłą 4 AP 5 ignorujących covera zostaje zadanych najbliższemu oddziałowi, który jest min 8 cali od miny. Plasma jeden hit z siłą 7 AP 2 zadane pojedynczemu modelowi lub pojazdowi, który jest 12 cali od miny.
To co mogą wybrać atakerzy napiszę jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:11, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Alek i Radek niestety nie mogą ktoś wykrakał jeden ma wyjazd z kobietą a drugi chyba sprawy też jakieś poza miastem
widząc wasze zaangażowanie w sprawach dodatków do misji nie będę was gnębił swoim brakiem entuzjazmu do takich spraw przejdę nad tym do porządku dziennego i mam nadzieję że nie będzie to zbyt skąplikowane
skoro Alek i Radek nie grają sugeruję by każdy zrobił rozpię na 1700pkt i każda para będzie miała 1600 pkt w buforze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:35, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja moge lekko zrobić na 2300 pkt bo na 1700 już mam i widze braki szymi ile możesz wyciągnąć na maksa? bo 1600 w naddatku będzie trudne do rozdania to jest dodatkowe 800 na osobe zmieni to całkowicie wczesniejsze rozpiski i zwiekszy czas na przygotowanie do gry juz u eflika. Lepiej by było gdybyśmy maksymalnie zrobili rozpiski i tak zostawili. ewentualnie do 300 dodatkowych punktów na upy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:43, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1835 pkt mogę wystawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|