Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:18, 07 Gru 2010 Temat postu: Raporty |
|
|
czyli "jak było??"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:25, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Orkasy dostały wpierdol i to ostro. Straciłem 1509 pkt, a zdjąłem tyko motorek, oddział scoutów, land speedera, dreda i devastatorów. 1 ciężarówka została zdjęta wraz z boysami już w pierwszej turze. Przeklęty thunder frajer! Jednym słowem tylko nobami dojechałem i zaszarżowałem.
Jutro będę grał z dark eldarami i jestem ciekaw jak zakończy się to starcie. Ze wstępnych analiz codexu u Misia może być ciężko. Dark e dostają tokeny za wyrżnięte oddziały przeciwników co może im dodać bonusy: feel no pain, furius charge i feerless Dodatkowo mają zatrute bronie, są szybcy i stworzeni do walki wręcz. Jeśli to ja zaszarżuje może wygram, jeśli on może być kiepsko... jutro podam więcej szczegółów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:27, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
czekam a na ile graliscie punktow z tym spacem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:42, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tym spacem był miś, a graliśmy na 1509 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:11, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
aha no tak sam ork ma przesrane na space ale ork ze spacem na ultraka to miazdząca siła. Misiu coś o tym wie a to wszystko dzięki moim motorkom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:29, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Misio też miał motorka ale on nie czuje tego co Ty gabi... wiatr we włosach i heavy metal Trzeba się urodzić z tym czymś do motorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:48, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Szymi napisał: |
Misio też miał motorka ale on nie czuje tego co Ty gabi... wiatr we włosach i heavy metal Trzeba się urodzić z tym czymś do motorów |
jasne szymi... bo moje motorki w dupie mają terme, ten łysy ćwok zaszarżował ten AB z mm czteroma boysami z noobem i wiecie jak to się skończyło...? został sam noob oO po jednej rundzie walki zaszarżowany AB ma 3 ataki (2podstawowe i jeden za pistol) 3 trafione, 3 zranione i 3 nie zdane sejvy szymiego... od dziś wystawiam tylko motory do walki wręcz
ogólnie to było tak
2 drednoty każdy z dwoma twin auto canonami... zadanie zniszczyć lekkie pojazdy i pechotę - efekt dwie albo 3 zwrakowane ciężarówki (2 napewno nie pamietam co rozwaliło trzecią) zdjęty jeden żyrokopter, zaszarżowanie wagona i go zwrakowanie, utrzymanie się pod naporem w walce wręcz noobów aż wycofam devastatorów na bezpieczną odległość i ranienie tych że (to tylko te dwa dredy za 125 każdy)
1 landspeeder storm hf, z wkładką 5 skałtów, pf cf i swordy z pistoletami -zadanie: opóźnić lekko opancerzoną piechotę wroga -efekt: landspeeder w pierwszej turze ląduje przed storm orkami wysiada wkładka, cf, hf palą orki, bolt pistole strzelają... z 12 zielonych dożywa 5 i szarża efekt sierżant w 2 rundzie zabija nooba ale ginie też od ran... 5 skałtów rozwaliło razem z stormem 11-12 chłopców rakietowców) storm spalił jeszcze kilku boysów i ard boysów poczym coś go zjadło niepamietam możę to byli noobsy w każdym razie jak dlamnie ekipa za 160pkt zwruciła się nieźle
ariegarda z kronikarzem nie miała czasu się wykażać trochę pestkowała, cf jakie mieli na składzie zostały nie użyte,
devki coś tam zdejmowały coś tam popsuły (może tą 3 cieżarówkę?)
vindyk na 3 strzały trafił raz i zdjął tylko 3 nooby?
thunderfire jak zwykle zapracował na jeszcze dwa takie działa jak on sam, zdjął oddział boysów, zmęczył noobów, i zdjął ardboysów
oddział taktyczny w razorze z laską, konieczność, trochę pestkowała, została społowiona, razor ładnie trafiał ale nie niszczył ...
ogólnie wagon szymona był pod obstrzałem z każdej strony wytrzymał chyba kilka trafień z lasek, rury go charatały, i nawet auto cannon zaliczył kilka trafień na tylny jego pancerz, kurde czółem się jak bym lutował do landraidera... dopiero szarża dreda z siłą 6 go ujebała
wyparowało ze stołu wszystko co było zielone i czerwone, ultrasi wypalili pleśń spod każdego kamienia xD
ech to była niezła gra dużo tego co wymyśliłem wypaliło u szymona, ale powiem tak, gdyby szymi miał choćby ekipę lutasów lub ten fajny czołg z dużym plackiem siłą 8 i pp 3 to by to się inaczej skończyło, chłopców rakietowców staraj sie zawsze jakoś kryć i może rakiety wszędzie za miast tych chujowych karabinów na trakach co nie trafiają... (rakiety też będą nie trafiać, ale nadejdzie taki dzień że trafisz a wtedy... cover ^^ )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Śro 0:10, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:45, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
też uwazam ,ze szymiemu brakuje lutasów nawet 2 odziały z minmalną ilością chłopaków ,potrafią napsuć krwi. Ale wiem wiem burzy to koncepcje gry szymona i to jest to. Nie bierz lutasów weź dodatkowych boysów w wagonie i dodatkowe helikopterki ,wszystko na fascie a taką mase mało co zatrzyma nawet jak padną dwa odziały to 2 dojdą i niszczą może tych nobów na motorach to by koncepcji nie burzyło a w dużym czołgu megapancerni olać skoczków i komandosów chyba ,żę tych drugich do odwrócenia uwagi z minimalnym wyposażeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:33, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
co do armii szymona, armia ta na stole wygląda zajebiście, jest zajebiście pomalowana (brakują tylko podstawki w 70%)
szymi nie stresuj się
dokończ wagona, zrób ten czołg do którego masz już kadłub, dokończ ciężarówkę (fajny kadłub ten zielony) i przemyśl kilka taktyk, poszukaj po forach (np dakka dakka).
ja bym mógł kiedyś zagrać jego armią bo ja bym poprostu puścił przed nos żyrokopty, boostujące ciężarówki i na końcu wagon...
teraz zrodziła mi się taka myśl... do wagona open toped dać maxa lutasów zajebiście twardy bunkier... a lutas wtedy będą hardkorowo ciężko do zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:16, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ork vs Dark eldar. 1500 pkt.
Po pierwsze Misio nie potrzebnie mnie stresował armią dark eldarów. Faktycznie jest ostra i twarda ale do ujebania.
1 tura.
Motory de przelatują nad moimi deffkoptami i tym samym serwują rany i strącają moje maszyny.
Dark lance zatrzymują Battlewagona. Noby wychodzą i rozbijają motorki de. Trukki grzeją na maksa.
2 tura.
beastmasterzy wychodzą na przeciw trukkom i giną od stormów i 2 oddziałów boysów. Łódki dolatują.
Tura 3.
Wychodzą inkubi, wyches i warriors. Noby rozbijają warriorów.
Tura 4.
Inkubi i wyches rozbijają 2 oddziały boysów.
Tura 5.
Noby wchodzą i masakrują Engine coś tam
Tura 6.
Noby giną od wyches. Trukki strzelają, Łódki strzelają.
Ja rozbiłem z 600 pkt, on rozbił z 1350
Luźne myśli:
Beastmasters. 2 oddziały boysów symultanicznie pokonały dwa takie oddziały. Beastmasterzy są dość drodzy więc na tym zyskałem. Jest tam jakiś stwór, który może mieć 3 rany. Za każdą zdobytą zyskuje +1 siły więc najlepiej go zajebać w 1 turze.
Łódki. Najlepiej je strącić strzelając. Pancerz 10. Wiem, że będą mogły boostować (cover) ale mimo wszystko po trafieniu wszyscy na pace dostają hita, a tacy np. warriors mają słabego save.
Dark lance. Gdy strzelają do pojazdu pancerz z automatu jest obniżony do 12 niezależnie od wartości wyjściowej. Innymi słowy piramidy i landek będą miały pancerza 12.
Warriorzy. Wszedłem nobami i wyszedłem z minimalnymi stratami.
Inkubi. Zaszarżowały moich 10 stormów i rozjebali w swojej inicjatywie. Zaraz potem ja zaszarżowałem moją 5 ocalałych boysów, która została pokonana w inicjatywie dark eldarów. Innymi słowy hardcore. Trzeba pomyśleć jak je ubić.
Wyches. Też hardcore. To one rozbiły moich nobów.
Ogólne refleksje. Jak grać z de to najlepiej uderzyć mocno i szybko. Im dłużej de walczą tym zyskują więcej tokenów. Za każdy rozbity oddział 1 token. 1 token=feel no pain, 2 tokeny=fourius charge, 3 tokeny=feerless. Jak ja grałem to niestety Incubi i Wyches miały po 3
De mają słabego sv. Najlepiej strzelać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:39, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
a co z taranowaniem łódek przez trucki? próbowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:34, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Taranowałem. Udało mi się nawet zrobić tank shock na 2 oddziały i jebnąć w łódkę. Niestety bezskutecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gabluh
space marines
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:34, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli strzelać hmm dużo taktikali rozstawionych w różnych miejscach + razory z hevy bolcami ,zadnego ciezkiego sprzętu typu pred czy landek. Ciężkie bolce łatwo ranią piechote a i pp 4 no i rozwalają przy odrobinie farta łódki. Taktyczni rozstawieni taktycznie mogą niezie poharatać close combatów bo gdy ci wchodzą w jeden mały squad i go rozwalają to drugi łupie.
Nie wiem nie znam ich ale wydaje mi się ,że rozwionzanie tesco by się sprawdziło.
No i motory muszą być dla zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymi
Orczy morderca z clawem
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:07, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Trzeba mieć jednak świadomość, że DE walczą wręcz + mogą być szybko u Ciebie. Łódki są szybkimi antygrawami. DE mają też zasadę fleet czyli ciągłe waaagh. Dodatkowo używają zatrutych broni i ranią na jakieś 2-4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vorset
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:12, 09 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
powiem to tak niektóre jednostki DE mają takie coś co odbiera strzelającym do nich jednostką 6cali zasięgu... czyli lutując do takiego delikwenta mamy maxymalny zasięg 18cali a na rapidzie 6 cali... jedna jednostka na porzarcie w jedną ture? np 5 skałtów w najtanszej wersji a 12 cali od nich 2 x po np 10 tsm-ów którzy w kolejnej turze podchodzą 6 cali a potem lutują z odległości 6 cali do tych jednostek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|