Forum MELINA RPG Strona Główna


update Darkt Templars -Filipa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 20:12, 30 Sty 2011    Temat postu: update Darkt Templars -Filipa



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Pon 11:08, 30 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 23:29, 05 Cze 2011    Temat postu:

-gdy oddział straci 25% swej liczebności (przynajmniej ja tak to rozumiem) BT mają k6 ruchu w stronę najbliższego przeciwnika w fazie strzeleckiej przeciwnika;

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 12:15, 13 Cze 2011    Temat postu:

rozpa filipa ostatnia.

hq
czempion z przeżutem 140pkt
marshal (80) para LC(30), save 2+(20), inv 4+(25) total: 155
-comman squad 9sm (144), sierżant(15), aptekarz(15), fist(15), granaty(9) rino dod panc(55) total: 253

troops
5sm, 5sms fist mg drop 185pkt
5sm 4sms fist mg rino 200pkt

elita
5termosów z rakietami i TH 265

fast
speder z rakietami 70

total:
1268 (o 68 za dużo xD ale spoko nadal nie jetem pewny czy dobrze to dodaje na command squad`ie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vorset dnia Pon 12:16, 13 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 17:20, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Przeczytałem te specjalne zasady mojej armii i z tego co wyczytałem to:

Biegnę do przodu w kierunku najbliższego wroga jeżeli został mój oddział zraniony, ale jeżeli 25% zginęło oddziału to wówczas to nie działa. Dotyczy to tylko piechoty. Przynajmniej ja tak to z kolei zrozumiałem.

When it an assoult, all Black Templars unit are fearless. Czyli jeśli dobrze rozumiem podczas ataku jestem pozbawiony strachu.

Mój sojusznik podczas walki nie może wystawić jednostek korzystających z mocy psychicznych, inaczej nie będę walczył Razz Wyjątkiem są Szarzy Rycerze.

Podczas fazy strzelania piechota, skacząca piechota oraz motory muszą zdać test liderki z modyfikatorem -1, jeśli nie zdadzą to strzelają do najbliższego przeciwnika. Pojazdy są wyłączone z tej zasady.

Oddział może być mieszany i się składać z Initiates i Neophytes ale tych drugich nie może być więcej niż pierwszych.

Modlitwy:

SUFFER NOT THE UNCLEAN TO LIVE

dodaje +1 do siły kiedy rzucam na zranienia w walce wręcz, ale tracę -1 z inicjatywy. Modlitwa tyczy się również Drednota, ale już Neophytów nie.
Bonus siły nie kumuluje się z Furious Charge Veteran Skill, a kiedy rzucam na jakieś Sweeping Advance, to nie ma ujemnego modyfikatora do inicjatywy.

UPHOLD THE HONOUR OF THE EMPEROR

Nie mam korzyści płynących z covera, aczkolwiek dzięki wielkiej wierze w Imperatora oraz własnej nietykalności mogę przeżyć najbardziej poważne rany, i dlatego dostaję 6+ Invulnerable Saving które mogę urzywać zamiast zwykłego Armour Save.
Dodatkowo moje jednostki sa nietykalne na Pinning i nigdy nie mogą zostać przygnieżdżone, z wyjątkiem zaplątania. Na pojazdy modlitwa niedziała.

ACCEPT ANY CHALLANGE, NO MATER THE ODDS

Wszystkie jednostki, które mogą szarżować (nie moga strzelać z ciężkiej broni i Rapid Fire) muszą to zrobić jeśli są w zasięgu wroga na początki ich fazy walki. W walce wręcz mają zasadę Preferred Enemy przeciwko wrogowi.
Na neofitów nie działa korzyść z modlitwy i walą normalnie, a jeśli w oddziale zostaną sami neofici to w ogóle nie zwarają uwagi na modlitwę, czyli nie musza szarżować. Modlitwa liczy się również na drednota.

ABHOR THE WITCH, DESTROY THE WITCH

Ta modlitwa działa na wszystkie jednostki (łącznie z pojazdami) oraz dzieje się po rozstawieniu, ale jeszcze przed Scout movem i rzutem kto zaczyna. Jednostki które mogą infiltrować muszą również się wystawić.
Jeśli we wrogiej armii jest psyker (nawet jeśli nie jest wystawiony na stole) każdy oddział robi ruch konsolidujący do najbliższej jednostki wroga. Crusader Seals wpływa normalnie na ten ruch, nawet jeśli jednostki są w pojeździe.

Dodatkowo wszystkie moce psychiczne wycelowane przeciwko Black Templarom (albo jeśli znajdują się w strefie wpływu czaru) są anulowane i nie będą działać na rzucie D6 na 5+ (tylko jeden rzuc dla każdej mocy). Minorowe moce nie działają w ogóle.


Mam nadzieję, że w miarę dobrze przetłumaczyłem wszystko.
To teraz pytanie do Michała skąd wziął modlitwę umożliwiającą przerzuty przy strzelaniu?

EDIT:

Dobra, już wiem, Preferred Enemy umożliwia przerzuty. Doczytałem jeszcze erratę i wychodzi na to, że co do modlitw to zaplątania również unikam jeżeli to jest Pinning. No i jeszcze w ostatniej opisanej tu modlitwie minorowe moce czymkolwiek są również podlegają zasadzie tej d6 na 5+

EDITx2:

Jeszcze parę zasad.

Odnośnie mojego Marshalla, kiedy jest na stole to wszyscy Black Templarowcy używają jego Leadership do testów Morale, Pinning czy też Leadership tests.

Odnośnie Czempiona Imperatora.
Ma swoje bojowe wdzianko czyli Czarny Miecz oraz Zbroję Wiary.
Dodatkowo ma Terminator Honours (ale niestety już są uwzględnione w statsach bonusy, crusader seals, frag granades oraz bolt pistola.

Czarny Miecz:
Bla bla bla. Jest to Power Weapon i dodaje +2 do Siły Czempiona.

Zbroja Wiary:
Blaa bla bla bla, bla bla bla. 4+ Invulnerable Save w walce wręcz, które Czempion może użyć zamiast swojego normalnego armour Save.

Pogromca Czempionów:
Świętym obowiązkiem Czempiona jest odnaleźć i zgładzić wrogich przywódców. Zawsze kiedy ma dojść do walki z wrogiem, gdzie znajdują się Independenci, to Czempion musi się stykać podstawką z przynajmniej jednym Independentem wroga (zachowując koherencję). Jeśli nie ma dojścia do Independenta to należy przesunąć przyjacielskie jednostki tak aby zrobić przejście dla Czempiona i aby mógł się dostawić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spacehiker dnia Wto 0:31, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 23:56, 05 Wrz 2011    Temat postu:

Wymyśliłem sobie taki oddział.

SWORD BRETHERN SQUAD

WS-BS--S--T--W--I--A--Ld--Sv
-4---4---4--4---1--4--1---8--3+

9x19pkt model
9x10pkt Terminator Honour
4x10pkt Storm Sield, Combat Weapon
4x5pkt Compat Weapon, Combat Sield on Bolt Pistol
1x25pkt Pair of Lightning Claws
1x15pkt Power Weapon
9x1pkt Frag Grenades
----------
370pkt

Dodatkowo za darmo mają oni jedną zdolność do wyboru: Furious Charge, Counter-Attack, Infiltrate.
Konsultowałem to akurat z Szymim i mówił, że Inf i FC jest dobrą opcją i ja bym się chyba zdecydował na Infiltrate i ich gdzieś wystawić w pobliżu wroga, lub później z flanki wrzucić.

Dodatkowo do tego oddziału dołączyłbym doń Emperor's Championa za łączne 140pkt albo też zrobić zamianę i wsadzić tutaj Marshalla mojego, który kosztuje z 155pkt bodaj. Oczywiście o ile mogę do tego oddziału ich dołączyć bo jest to oddział Elitarny. Jeżeli nie no to po prostu jeszcze jednego jakiegoś Brata Miecza dorobić aby dopełnić do dziesięciu.

W sumie wyszedłby drugi taki drogi oddział w mojej armii ale myślę, że również dużo mógłby zdziałać.

Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spacehiker dnia Wto 0:05, 06 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 11:17, 07 Wrz 2011    Temat postu:

kminiłem nad twoją armią i też coś wymyśliłem, aczkolwiek twoja wizja jest ciekawa tyle że oblukaj sobie update na stronie GW do BT link chyba jest w pierwszym poście.

9x19pkt model
9x10pkt Terminator Honour
4x10pkt Storm Sield, Combat Weapon
1x25pkt Pair of Lightning Claws
1x15pkt Power Weapon
9x1pkt Frag Grenades

-combat sield daje tylko inva na 6+ lepiej zaoszczędzić te punkty (20pkt)
-sprawdz czy nie opłaca ci się wywalić trzech terminator honour (poco zwykłemu kolesiowi zwykły atak on i tak zejdzie pierwszy w razie czego) (30 punktów piechotą nie chodzi)

9x20pkt model (+frag grenades za 1pkt)
6x10pkt Terminator Honour
4x10pkt Storm Sield, Combat Weapon
1x25pkt Pair of Lightning Claws
1x15pkt Power Weapon

będzie to tak wyglądało:
4kolesi z invem 3+ i dwoma atakami z bazy (4 Terminator Honour)
1koleś z parą szponów i dwoma atakami z bazy (1 Terminator Honour)
1koleś z power weaponem i dwoma atakami z bazy (1 Terminator Honour)
3kolesi z bolt pistolem i zwykłym mieczem i jeden atak z bazy (pierwsi do zejścia)
jest to za 320pkt z furios charge mają 5siły w ataku i 5 inicjatywy do tego rino z dodatkowym pancerzem i zderzakiem za 60pkt ekipa za 380pkt dajesz im czempiona i kolo ma niezłą obstawę.

ale o czym to ja chciałem pisać
wydumałem rozpiskę ci co ma niezłego kopa strzeleckiego i dobrą kontre CC

(są dwie wersje)
pierwsza to trzon na czym bym budował armię BT

hq
czempion 140

troops
5sm + plasma cannon 100pkt
9sm fistgranaty rino dod panc zderzak 238

elita
5termosy 2 cyclony Tunk hunter 265
1drednot twin linked laska dodatkowy pancerz 130

fast
1landspeeder typhoon 70
1landspeeder typhoon 70

heavy
predator twin laska i laski na sponsach 140

TOTAL: 1153

Jest to rozpa na małe turnieje ma potencjał ale głównie w niej chodzi o rozstrzelanie przeciwnika i zaszarżowaniu jego resztek. Zwróć uwagę że masz 4rakiety z dwóch speederów najlepsze na lekkie pojazdy (trucki rinosy himery) potem masz 8 broni z siłą 9 na pojazdy na 3jednostkach i wisienka mały placek z plazmy co jest na troopsach. Do walki wręcz jest jedna jednostka - taktykale co CC z fistem w rino czają się i osłaniają resztę armii (grałem podobną taktyką i dawała radę)

Jednak standardem na jakim my gramy to jest 1600pkt + czasem do 2000pkt

moja rozpa na 1600 była by taka:

hq
czempion 140
marschal save 2+ inv 4+ para szponów 155pkt
- command squad 9kolesi z granatem (153) sierżant (15) flaga (25) doktor (15) czempion z powerką (20) furios charge (30) fist (25) pw (15) +rhino dodatkowy pancerz i zderzak (60)
358pkt (oddział który wchodzi jak w masełko)
troops
5sm + plasma cannon 100pkt
9sm fistgranaty rino dod panc zderzak 238

elita
5termosy 2 cyclony Tunk hunter 265
1drednot twin linked laska dodatkowy pancerz 130

fast
1landspeeder typhoon 70

heavy
predator twin laska i laski na sponsach 140

1600 pkt jeden speeder mniej ale za to masakra w walce wręcz (jak się to odpowiednio rozegra)

a to na 2000 pkt

hq
czempion 140
marschal save 2+ inv 4+ para szponów 155pkt
- command squad 9kolesi z granatem (153) sierżant (15) flaga (25) doktor (15) czempion z powerką (20) furios charge (30) fist (25) pw (15) +rhino dodatkowy pancerz i zderzak (60)
358pkt (oddział który wchodzi jak w masełko)
troops
5sm i 2skałty + plasma cannon 120pkt
9sm fistgranaty rino dod panc zderzak 238
9sm fistgranaty rino dod panc zderzak 238
elita
5termosy 2 cyclony Tunk hunter 265
1drednot twin linked laska dodatkowy pancerz 130
tech marin 70pkt (ma pw 2 ataki z bazy 2pkt życia i 1 atak z fista (w szarży 5 ataków) i daje covera 3+ termosom (koleś jedzie w 3 rino pełnym taktykali)

fast
1landspeeder typhoon 70
1landspeeder typhoon 70

heavy
predator twin laska i laski na sponsach 140

kup sobie w najbliższym czasie dwa rinosy ;] przydadzą ci się napewno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 16:35, 14 Wrz 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] takie oto rozpiski znalazłem. Co o nich sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 16:27, 23 Sty 2012    Temat postu:


tak będą moje termosy wyglądać mniej więcej ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spacehiker dnia Pon 16:28, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 18:45, 23 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] na tym forum też koleś spoko prezentuje swoje figurki BT

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 20:02, 01 Kwi 2012    Temat postu:



moje termosy z wyrzutnią, która udaje cyklony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 11:47, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Są podobni do moich, pomysł niezły co nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pon 22:49, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Ano git pomysł, bardzo mi się podoba Wink jeszcze zobaczymy jak będą wyglądać pomalowani, z tym może być różnie Razz Ogólnie to wyrzutnia jest ruchoma, i może być poziomo również, ale tak w pionie wygląda najlepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 11:55, 03 Kwi 2012    Temat postu:



Wstępna faza malowania. Ogólnie to znalazłem fajnie pomalowanych termosów i jednostki templarów i się na nich będę chyba wzorował. Dodałem tę czerwień na naramiennikach, aby nie byli takimi czarnymi smutasami.

A tutaj rzeczeni focie rzeczonych templarów - [link widoczny dla zalogowanych]. Na pewno nie będę ich dokładnie identycznie malował, ale trochę myślę nawiążę do tego, głównie chodzi mi o dodanie również czerwieni gdzieniegdzie (swoją drogą czerwone otoczki na naramiennikach posiadają oddziały assoultowe wśród templarów).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spacehiker dnia Wto 12:01, 03 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spacehiker
Administrator



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 3:16, 05 Kwi 2012    Temat postu:



Kolejna fotka. Termosy są już praktycznie skończone, czeka ich tylko wykończenie podstawki i ew. jakieś małe poprawki kosmetyczne (musze m.in. poprawic zloty na bolterach). W tle dodałem termosa pomalowanego niegdysiejszym sposobem. Myślę, że nowy sposób malowania wygląda zdecydowanie lepiej, aczkolwiek i tak nie jest jeszcze zadowalający i czeka mnie jeszcze sporo pracy.

EDIT:
Już zdążyłem poprawić ten krzyżyk na tarczy coby bardziej jak krzyżyk templarów wyglądał Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spacehiker dnia Czw 5:47, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vorset
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 6:04, 05 Kwi 2012    Temat postu:

zajebiście podobają mi się ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum MELINA RPG Strona Główna -> Armie i Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin